het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

maandag 7 februari

Ga naar beneden

maandag 7 februari Empty maandag 7 februari

Bericht  liseke za feb 26, 2011 8:38 am

0u00 : mama heeft mijn pamperke verschoond, k'had kaka gedaan. dan heeft papa mijn flesje klaargemaakt. ik heb 130cc nutradefence gedronken.
3u00 : geplast. papa heeft mijn pamperke verschoond en mijn flesje klaargemaakt. ik heb 50cc nutradefence gedronken
5u30 : geplast, mama heeft mijn pamperke verschoond en mijn flesje klaargemaakt, ik heb 100cc nutradefence gedronken.
9u00 : ik had kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond, en papa heeft mijn flesje klaargemaakt, ik heb 100cc nutradefence gedronken.dan heeft mama mij in mijn parkje gelegd.
13u00 : geplast, mama heeft mijn pamperke verschoond en mijn flesje klaargemaakt. ik heb 110cc nutradefence gedronken en dan heb ik mooi geslapen.
16u00 : geplast en kaka gedaan , papa heeft mijn pamperke verschoond, dan heeft mama mijn flesje klaargemaakt , ik heb 110cc nutradefence gedronken.
19u45 : geplast, mama heeft mijn pamperke verschoond .
ik heb 100cc nutradefence gedronken, en heb dan mooi geslapen.
23u30 : geplast, mama heeft mijn pamperke verschoond en mijn flesje klaargemaakt. ik heb 70cc nutradefence gedronken.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum