het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

MAANDAG 1 FEBRUARI

Ga naar beneden

MAANDAG 1 FEBRUARI  Empty MAANDAG 1 FEBRUARI

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 9:06 am

mama en ik zijn om 8u00 opgestaan.om 8u15 heb ik 160cc vanille-rijstpap gedronken.dan heeft mama mijn pamperke verschoond en mijn kleertjes aangedaan.om 8u45 zijn we vertrokken naar linda.ik sliep toen ik toekwam, maar was al vlug wakker eenmaal ik binnen ben.nof een knuffel van mama en weg was ze. linda heeft mijn speelkleren aangedaan en op de matras gezet en na een tijdje spelen lag ik al vlug op mijn buik en ik schoof achteruit. er lag al veel speelgoed van gabriel en ladan en ik heb mij op mijn poep gezet en heb daar mooi meegespeeld.
11u00 : patatjes met wortelen en kotelet, alles flink opgesmuld, water gedronken en 1 koekje gesnoept als dessert.ik had kaka gedaan, en heb wat geschommeld en toen....
12u : slapen.
13u45 : wakker met een pakje. spelen op de matras, mij laten vallen en achteruit schuiven.maar als ik vast zit, maak ik mij boos hoor!in plaats van iets te proberen,lig ik te wenen tot men mij komt helpen.15u00 : fruitpap, halve banaan, halve appel, 1 mandarijn en 1 koek, alles op, wat gedronken en 2 letterkoekjes gesnoept.dan spelen en schuiven en dansen en lachen.wat is't leven leuk als je klein bent!
om 17u15 is mama mij komen halen .om 17u30 ben ik onderweg in slaap gevallen.thuisgekomen om 18u15 sliep ik nog.om 18u15 was ik wakker.papa heeft mijn pamperke verschoond, want k'had kaka gedaan, en papa heeft mijn pyama aangedaan. dan heeft papa mij in mijn eetstoel gezet.
19u30: 110cc nutrilon2+vanille-rijstpoeder. dan heb ik nog wat in mijn eetstoel gespeeld, en dan gespeeld in mijn park. en wat bij mama op schoot gezeten en dan weer wat gespeeld in mijn park. om 22u45 heb ik 130cc kamillethee gedronken.en ben om 23u45 naar dromenland gegaan.
Bijlagen
MAANDAG 1 FEBRUARI  Attachment
i_logo6.jpg Je hebt geen toestemming om bijlagen te downloaden.(39 KB) Gedownload 1 keer
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum