het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zondag 6 februari

Ga naar beneden

zondag 6 februari Empty zondag 6 februari

Bericht  liseke za feb 26, 2011 8:21 am

2u15 : ik heb geplast en kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond en mijn flesje klaargemaakt. ik heb 120cc nutradefence gedronken en had terug kaka gedaan, mama heeft opnieuw mijn pamperke verschoond.
5u00 : geplast. mama heeft mijn pamperke verschoond en mij mooie kleertjes aangedaan. dan heeft mama mijn flesje klaargemaakt.ik heb 100cc nutradefence gedronken. dan heeft mama mij in mijn parkje gelegd.
9u30 : papa heeft mijn pamperke verschoond en mijn flesje klaargemaakt, ik heb 115cc nutradefence gedronken.
12u00 : ik heb kak gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond en mijn flesje klaargemaakt en opgewarmd. ik heb 70cc nutradefence gedronken. mama heeft me dan in mijn parkje gelegd.
18u00 : ik had geplast. mama heeft mijn pamperke verschoond. dan heeft mama mijn flesje klaargemaakt. ik heb 80cc nutradefence gedronken en ben dan naar dromenland gegaan.
22u00 : geplast, mama heeft mijn pamperke verschoond. mama heeft mijn flesje klaargemaakt. ik heb 100cc nutradefence gedronken. dan wat bij mama op school gezeten, dan heeft mama mij in mijn parkje gelegd.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum