het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ZONDAG 28 FEBRUARI

Ga naar beneden

ZONDAG 28 FEBRUARI  Empty ZONDAG 28 FEBRUARI

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 10:41 am

mama en ik zijn om 8u00 opgestaan, mama heeft mijn pamperke verschoond en mijn kleertjes aangedaan. dan heeft mama mijn flesje klaargemaakt, ik heb om 8u30 120cc nutrilon 2+ 5granen poeder gedronken. mama heeft dan mijn antibiotica siroop gegeven.dan heb ik wat gespeeld in mijn stoeltje. dan heeft mama mij in mijn park gezet. heb geslapen van 9u00 tot 10u35.
om 10u40 heb ik kaka gedaan en nog wat gespeeld in mijn park.
11u30 : tagliatelle met kip en oregano, 200gr alles op! en 10cc fruitthee gedronken. dan heb ik nog wat in mijn eetstoeltje zitten spelen en vertellen en lachen.en dan wat in mijn park. heb geslapen van 14u00 tot 15u00.k'had kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond en we hebben ons dan klaargemaakt om naar oma te gaan. ik heb van oma nieuwe kleertjes gekregen. ik heb bij oma om 16u00 , 160cc opvolgmelk+granen en banaan gedronken en mooi gespeeld op een dekentje. rons 17u45 waren we thuis. om 18u00 heb ik 40cc fruitthee gedronken en dan wat gespeeld in mijn park. rond 19u10 heeft mama alles klaargemaakt om mij te wassen in mijn badje. ik heb leuk gespeeld in mijn badje. na een tijdje gespeeld te hebben in het water. heeft mama mij afgedroogd, mijn pamperke aangedaan, en mijn pyama.dan heb ik 90cc opvolgmelk gedronken en ben naar dromenland gegaan van 20u00 tot 21u30. dan heeft mama mij een betterfoodkoek gegeven, die heb ik lekker opgesmuld en 50cc fruitthee gedronken. dan mooi zitten spelen in mijn park en zitten vertellen aan papa.om 23u00 heb ik 180cc kamillethee gedronken en ben om 23u35 naar dromenland gegaan.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum