het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

maandag 31 januari

Ga naar beneden

maandag 31 januari Empty maandag 31 januari

Bericht  liseke ma jan 31, 2011 6:52 am

1u45 : papa heeft mijn luierke verschoond, k'had kaka gedaan.papa heeft mijn flesje klaargemaakt.
ik heb 120cc nan pro1 gedronken. ik lig veel te wenen.
5u00 : 90cc nan pro1 gedronken en had kaka gedaan , papa heeft mijn luierke verschoond.

9u00 : mama heeft mijn pamperke verschoond, had geplast.mama heeft dan mijn flesje klaargemaakt,ik heb 70cc nan pro1 gedronken.dan heeft mama mij klaargemaakt en papa mijn zus luna.
dan zijn we naar de zuid en ziekenkas en de winkel van reddy teddy geweest om mijn geboorte aan te geven.
ik heb de volgende namen gekregen. lorenzo gregory anita gailliaert.het is heel koud buiten, ik had er geen last van , ik zat goed ingeduffeld in mijn reiswiegje. tegen dat we weer thuis waren, begon ik honger te krijgen en liet me horen.
thuis gekomen heeft mama mijn mutsje en jas afgedaan. dan mijn flesje klaargemaakt en mijn pamperke verschoond, k'had juist geplast.
12u30 : 70cc nan pro 1 gedronken. heb een flink boerke gelaten.en heb dan mooi geslapen in mijn parkje.
om 3u51 liet ik mij weer horen,ik kreeg honger he!!!.mama heeft mijn pamperke verschoond,k'had geplast en kaka gedaan.
16u00 : ik heb 80 cc nutradefence1 gedronken en heb flink geboerd en ben naar dromenland gegaan.
mijn zus luna en papa zijn ook naar dromenland gegaan.
19u00 : ik had geplast en kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond. ik heb 130cc nan pro1 gedronken en dan een flink boerke gelaten.en dan heeft mama mij in mijn park gelegd ,waar ik mooi heb geslapen.
22u 45 : geplast,mama heeft mijn pamperke verschoond. ik heb 130cc nutradefence 1 gedronken, een flinke boer gelaten en ben naar dromenland gegaan.mama heeft mij in mijn parkje gelegd, waar ik mooi heb verder geslapen.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum