het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vrijdag 28 januari

Ga naar beneden

vrijdag 28 januari Empty vrijdag 28 januari

Bericht  liseke vr jan 28, 2011 8:34 am

2u00 : geplast en kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond. ik heb 100cc nan pro1 gedronken.
dan hebben mama en papa mij meegenomen naar boven om te slapen , mijn zusje luna slaapt al.
toen papa mij in mijn bedje legde begon ik opnieuw te wenen en te wenen.
mijn zusje werd er wakker van .
we zijn dan allemaal terug naar beneden gegaan.
ik had krampjes.
5u00 : geplast.mama heeft mijn pamperke verschoond.
ik heb 90cc nan pro1 gedronken en mama heeft er 8 druppeltjes venkelolie ingedaan tegen de krampjes.
ik was terug in slaap gevallen, mama is met mij naar boven gegaan.
mama heeft mij stilletjes in mijn bedje gelegd en heb dan mooi verder geslapen.
heb geslapen tot 9u35.
9u45 : geplast en kaka gedaan , mama heeft mijn pamperke verschoond en ik heb 60cc nan pro1 gedronken,das niet zoveel he.maar meer wil ik niet drinken.
12u30geplast en kaka gedaan, papa heeft mijn pamperke verschoond.
ik heb 100cc nan pro1 gedronken met 8 druppeltjes venkelolie erin. en ben mooi in slaap gevallen.
16u00 : geplast en kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond en heb 60cc nan pro1 gedronken.
mijn naveltje is er afgevallen zojuist.en ik ben mooi in slaap gevallen. het is nu 17u33 en ik slaap nog steeds rustig.
19u30 : geplast en kaka gedaan.mama heeft mijn pamperke verschoond.ik heb 110cc nan pro gedronken.en heb dan rustig geslapen.
ik ben een hele stille baby, ik laat mij alleen eens horen als ik horen heb. lief he van mij!!!
mijn zus luna maakt mij soms wakker,maar zij weet dat nog niet zo goed he, dat ik nog veel moet slapen.
23u00 : geplast en kaka gedaan.papa heeft mijn pamperke verschoond.ik heb 110cc nan pro1 gedronken en ben dan naar dromenland gegaan. ik droom veel: soms lig ik te lachen en soms te wenen als ik slaap.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum