het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DONDERDAG 15 OKTOBER 2009

Ga naar beneden

DONDERDAG 15 OKTOBER 2009 Empty DONDERDAG 15 OKTOBER 2009

Bericht  liseke za dec 18, 2010 5:13 pm

om 7u35 is mama mij komen halen uit mijn bedje.ze heeft mijn kleertjes aangedaan en mijn flesje gegeven.om 8u10 heeft mama ons klaargemaakt.
en we zijn vertrokken naar linda.we waren om 9uur al bij linda.
mama heeft nog een beetje van mij kunnen genieten.terwijl ik bewonderd werd en lag te spelen.....overgeven.
toen mama weg was, werd ik moe .en toen werd ik in mijn bedje gestopt, maar ik weende en wou niet en toen rond 10uur in de babysit, viel ik direct in slaap.ik werd dan als een prinsesje naar mijn bedje gedragen.ik word ook een sloeber he?
11u30 : wakker
lunch: patatjes met courgette en tomaat, alles lekker opgesmuld, een beetje water gedronken.
en nu lig ik lekker te duwen.ik maak een pakje voor linda,omdat ze zo goed voor mij zorgt! lief he!
13 uur : slapen
15u30 wakker
fruitpap: banaan, mango, appel en koek. alles op! een beetje water gedronken en een flink boerke gelaten!
dan rustig in mijn relex, heel de drukte hier overzien. ik ben een rustige lieve baby!.thuisgekomen met papa lag ik nog mooi te slapen.
toen mama thuiskwam was ik juist wakker. ik heb aan mama verteld.
om 19u30 heb ik mijn flesje volledig leeggedronken. en heb dan zitten spelen en babbelen in mijn stoeltje.
om 20u30 ben ik naar....zzzzz....dromenland gegaan.
om 21u30 terug wakker.dan heb ik nog wat zitten spelen in mijn stoeltje.
om 22u30 heb ik een petite servais gegeten met bananensmaak speciaal voor baby's.mmmmm wat was dat lekker.
om 23u45 ben ik samen met papa en mama gaan slapen
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum