het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

donderdag 1 oktober 2009

Ga naar beneden

donderdag 1 oktober 2009 Empty donderdag 1 oktober 2009

Bericht  liseke za dec 18, 2010 4:06 pm

om 8u30 heb ik mijn flesje leeg gedronken. dan heeft mama mij aangekleed en zijn we boodschappen weest doen.mama is al een stuk beter vandaag.thuisgekomen sliep ik nog.
12uur patatjes en wortelen.alles op! 50 cc fruitthee gedronken! dan heb ik wat naar tv gekeken.en ben in slaap gevallen.
15uur fruitpap: banaan,appel,appelsien en koek.alles op! en wat gedronken. dan heb ik gespeeld in mijn stoeltje in mijn park.om 15u50 ben ik al neutens in slaap gevallen.om 16u50 was ik terug wakker en ben beginnen wenen en te wenen.mama heeft mij bij haar gepakt.das plezanter dan in mijn stoeltje he!na een half uurtje heeft mama mij in mijn park gelegd.ik ben beginnen spelen en vond het leuk dat ik op mijn mijn buikje lag.ik kan mij al goed draaien op mijn buikje! flink he!.heb een half uurtje geslapen in mijn park. 20u00 heb ik mijn laatste flesje leeggedronken en heb dan nog wat zitten spelen in mijn stoeltje.om 22uur ben ik dan in slaap gevallen.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum