het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

woensdag 2 juni 2010

Ga naar beneden

woensdag 2 juni 2010 Empty woensdag 2 juni 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 5:58 pm

0u30 heb ik 70cc kamillethee gedronken en ben om 1u00 naar dromenland gegaan.
is wel raar hè , dat ik nu niet meer overgeef en ziek wordt, nu ik bij mama en papa ben. RAAR HE!
bij linda de onthaalmoeder was ik altijd ziek en moest veel overgeven!!!!!!
linda gaf mij gewoon altijd te veel eten.
mama en ik zijn om 10u15 opgestaan. mama heeft mijn pamperke verschoond en mijn fle'sje klaargemaakt.
10u40 : 150cc nutrilon 3 gedronken , dan had ik kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond, en mijn kleertjes aangedaan en we zijn om boodschappen gegaan. om 12u50 heb ik 100cc fruitthee gedronken en dan mooi zitten spelen en babbelen en naar tv gekeken in mijn park.
om 14u40 heeft mama mijn pamperke verschoond en mijn eten klaargeùaakt.
14u50 : 100 gr : aardappelen , spinazie, zurkel en worst. en 80cc roos vecce gedronken en ben om 15u00 naar dromenland gegaan in mijn stoeltje tot 17u00. dan heb ik 100cc fruitthee gedronken en gespeeld in mijn park, veel gebabbeld en veel naar tv gekeken.
om 18u50 had ik kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond en mijn pyama aangedaan, dan heeft mama mijn flesje klaargemaakt.
19u00 : 210cc opvolgmelk en banaan en granezn. dan heb ik in mijn stoeltje gezeten, terwijl mama en papa bezig waren in het huishouden, dan heeft papa mij in mijn park gezet.
rond 21u30 heb ik een paar frietjes gegeten met papa en mama en 80cc kamillethee gedronken . en dan wat in mijn stoeltje gezeten.
gespeeld in mijn park.
om 23u45 heb ik 100cc kamillethee gedronken en ben om 0u00 naar dromenland gegaan.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum