het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

maandag 5 oktober 2009

Ga naar beneden

maandag 5 oktober 2009 Empty maandag 5 oktober 2009

Bericht  liseke za dec 18, 2010 4:48 pm

vandaag ga ik terug bij linda. wat zal ze blij zijn om mij terug te zien.mama is terug genezen.ik ben op 7u30 opgestaan en mama heeft mijn kleertjes aangedaan.daarna heb ik mijn flesje leeggedronken.om 8u10 heeft mama mijn mutsje aangedaan en jasje aangedaan.en we zijn vertrokken naar linda.wij hebben veel tijd nodig om bij linda te geraken.wij gaan met tram en bus.om 9u35 zijn we toegekomen bij linda.wat was linda blij om mij terug te zien.rune is maar 17 dagen ouder dan ik,maar tis een flinke beer! hij zit al recht!
11uur : slapen
12u30 wakker : lunch : patatjes met wortelen,alles op! ik wil even groot en sterk worden als rune.boerke gelaten en veel gedronken. spelen in mijn stoeltje en kijken naar linda terwijl ze eet en schrijft. ik lach heel veel!
13 uur: slapen
15uur : wakker
15u30 : fruitpapa; banaan,appelsien appel en koek, alles op! gedronken,en boerke gelaten.
een beetje rusten in mijn stoeltje en dan spelen op de matras.papa is mij komen halen.toen mama thuiskwam was ik aan het vertellen aan papa. om 19u00 heeft papa mijn flesje pap klaargemaakt.dan heeft mama mij gewassen in mijn badje. dan heb ik zitten spelen in mijn stoeltje en ben om 22uur naar dromenland gegaan.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum