het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

maandag 12 oktober 2009

Ga naar beneden

maandag 12 oktober 2009 Empty maandag 12 oktober 2009

Bericht  liseke za dec 18, 2010 5:09 pm

vandaag moet mama niet werken,ik ben een ganse dag bij mama. mama en ik zijn om 8u30 opgestaan. om 9u heb ik mijn flesje pap leeggedronken,dan heeft mama mij in mijn stoeltje gezet;heb zitten spelen en babbelen en wat zitten neuten.rond 10u30 heeft mama mijn stoeltje in mijn park gezet,zodat ik wat naar tv kan kijken.om 11u ben ik in slaap gevallen.terug wakker om 12uu30.
13u patatjes met wortelen en kip;200 gr alles op! flink he! heb wat gedronken en heb dan zitten spelen en babbelen in mijn stoeltje.rond 13u45 was oma er om op mij te passen,want mama moet naar de tandarts.toen mama terug was om 15u20 was ik juist in slaap gevallen.om 16u30 was ik wakker.
16u45 fruitpap: appel appelsien banaan en koek,alles op!200gr.dan heb ik zitten spelen in mijn stoeltje.om 18u ben ik naar dromenland gegaan tot 20u.om 20u45 heb ik mijn laatste flesje pap voor de helft leeggedronken.dan heb ik wat zitten spelen en vertellen aan mama en papa.om 21u30 heb ik de rest van mijn flesje leeggedronken.om 22u ben ik dan naar dromenland gegaan.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum