het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

MAANDAG 19 APRIL 2010

Ga naar beneden

MAANDAG 19 APRIL 2010 Empty MAANDAG 19 APRIL 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 1:13 pm

mama en ik zijn om 7u30 opgestaan. mama heeft mijn flesje klaargemaakt en opgewarmd.
7u45 : 130cc vanille-rijstpap gedronken. nog wat in mijn stoeltje gezeten. dan heeft mama mijn pamperke verschoond en mijn kleertjes aangedaan en mij mijn neusdruppels gegeven. dan heeft mama ons klaargemaakt en we zijn vertrokken naar linda.
ik slipe toen ik toekwam.rond 9u30 was ik wakker. en ik keek heel vrolijk toen ik iedereen zag.speelkleren aan en iedereen streelt mij eens en dan speel ik met vanalles wat ik tegenkom.
11u00 : lunch : patatjes + paksoi en kotelet, alles op en veel water gedronken.en nog stukjes vlees gesnoept, mijn koekje wou ik niet, ik had genoeg. een beetje schommelen en .....
12u00 : slapen.
14u20 : wakker.
zeer vrolijk!linda zet mij in't park, maar ik kruip er direct uit recht naar de schommel. daar trek in mij recht en sta te vertellen, wat mama en papa allemaal uitspoken! t'is de moeite hoor!
15u00 : fruitpap : banaan,aardbeien en koeken, alles op, en water gedronken.
16u30 : ondertussen zijn gabriel en hana al weg en speel ik even buiten met ladan.hopelijk wordt het alsmaar warmer he', dat we nog veel kunnen buiten spelen.om 16u45 is mama mij komen halen bij linda.we waren buiten aan het spelen.ik had juist kaka gedaan. onderweg ben ik rond 17u20 naar dromenland gegaan, geslapen tot 18u20, dan heb ik mooi zitten spelen in mijn aprk. om 20u00 heb ik 60gr chocoladepudding gegeten en 100cc kamillethee gedronken. dan heeft mama mij een eucaliptus suppo opgestoken,mijn pamperke verschoond, mijn rug en borst ingewreven en mijn neusdruppels gegeven. dan heb ik nog wat gespeeld in mijn park. om 21u30 heb ik 1/4 sandwiches gegeten. om 23u00 heeft mama mijn pamperke verschoond en ik heb 100cc kamillethee gedronken. en ben om 23u15 naar dromenland gegaan. papa heeft mij boven in mijn bedje gelegd.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum