het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

MAANDAG 12 APRIL 2010

Ga naar beneden

MAANDAG 12 APRIL 2010 Empty MAANDAG 12 APRIL 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 12:40 pm

om 8u15 is mama mij komen halen uit mijn bedje. mama mijn mijn pamperke verschoond en mij kleertjes aangedaan.dan heeft mama mijn flesje klaargemaakt en opgewarmd.
8u30 130cc nutrilon3 gedronken. om 9u00 zijn we vertrokken naar linda. ik was wakker toen ik toekwam, hoe is dat mogelijk, en ik ben heel vrolijk.
ik heb leuk gespeeld en verteld.
11u00 : lunch : patatjes met rode bietjes en kip, alles op, water gedronken en kaka gedaan.
12u00 : slapen
13u45 : wakker en zeer vrolijk. linda zet mij in't park en ik kruip direct naar mijn piano. ik amuseer mij daar even en kruip dan verder. ik wil met die schoenen spelen , maar mag niet. linda toch ! zo streng!
15u00 : fruitpap: banaan, appel, mandarijn , koek, alles op. dan nog stukjes banaan en kiwi, en veel water gedronken en kaka gedaan. dan kleren aan , goed inpakken en buiten spelen.

mama is mij om 16u40 komen halen. onderweg ben ik om 17u00 in slaap gevallen. thuis gekomen om 17u30 sliep ik nog. ik heb geslapen tot 18u20. dan heeft mama mijn pamperke verschoond en heb ik mooi zitten spelen in mijn park. om 20u30 heb ik een paar lepeltjes petite servais gegeten en 90cc kamillethee gedronken. dan heb ik mooi verder gespeeld en gebabbeld en naar tv gekeken, en een tuxkoek gegeten. om 22u30 heb ik kaka gedaan. mama heeft mijn pamperke verschoond en ik heb 50 cc kamillethee gedronken, nog wat in mijn stoeltje zitten lachen. om 22u45 v-ben ik in mijn stoeltje naar dromenland gegaan. na een kwartietje heeft papa mij boven in mijn bedje gelegd. waar ik mooi heb verder geslapen.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

Permissies van dit forum: