het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ZATERDAG 17 APRIL 2010

Ga naar beneden

ZATERDAG 17 APRIL 2010 Empty ZATERDAG 17 APRIL 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 1:12 pm

om 0u50 heb ik kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond en mij een eucaliptus suppo opgestoken en mij neusdruppels gegeven en mijn pyama aangdaan.dan heeft mama mij in mijn eetstoeltje gezet en ik heb 20cc kamillethee gedronken en dan nog wat in mijn park.
om 1u40 heeft mama mij terug in mijn eetstoel gezet en ik heb 40cc kaillethee gedronken en ben om 1u55 naar dromenland gegaan in mijn eetstoeltje.papa heeft mij dan stilletjes terug in mijn bedje gelegd.
om 7u45 opgestaan met papa. papa heeft eerst mijn pamperke vervangen. ja, het was de eerste keer prijs hoor, goed vol! een normale stoelgang.nu ga ik flink mijn flesje pap uitdrinken zie. ik heb om 8u00, 120cc nutrilon3 gedronken. nu ga ik spelen in mijn park. het is nu 9u45 en ik slaap nu een beetje. terug wakker om 10u50. dan heb ik gespeeld in mijn park en veel gebabbeld. om 12u15 heeft mama mijn pamperke verschoond, gad een klein beetje kaka gedaan.mijn poepje ligt weer open. papa heeft mijn neusje gespoeld met een speciaal pompje en mama heeft mij neobacitracine neusdruppels gegeven en mijn kleertjes aangedaan en mij dan in mijn park gezet. om 14u00 heeft mama ons klaargemaakt en we zijn met papa achter boodschappen gegaan.het is heel mooi weer buiten. om 14u45 heb ik 100cc roos veece gedronken en mama heeft mijn pamperke verschoond en mij dan in mijn park gezet.waar ik heb zitten spelen en dansen. om 16u30 heb ik 30cc roos veece gedronken en ben naar dromenland gegaan.mama heeft mij boven in mijn bedje gelegd. waar ik mooi heb verder geslapen, heb een half uurtje geslapen. om 17u30 heb ik maar 40gr patatjes met savooi en kip gegeten en 70cc roos veece gedronken.
en dan wat gespeeld en gebabbled in mijn park.
om 18u30 heb ik kaka gedaan (los) mama heeft mijn pamperke verschoond.
19u00 : 80cc opvolgmelk met granen en banaan gedronken. dan nog wat gespeeld, gebabbeld en naar tv gekeken in mijn park. om 19u15 heb ik een halve sandwiches gegeten en verder gespeeld in mijn park.
om 21u00 heb ik 60cc kamillethee gedronken en nog wat gespeeld met mijn grote broer.
om 21u30 heeft mama mij een eucaliptus suppo opgestoken en wat siroop voor de hoest gegeven en mijn pamperke verschoond.
21u45: 100cc opvolgmelk met granen en banaan gedronken en ben om 21u45 in mijn eetstoeltje naar dromenland gegaan.
na een kwartiertje heeft papa mij boven in mijn bedje gelegd, waar ik mooi heb verder geslapen. maar niet voor lang.
om 23u00 werd ik alwenend wakker. mama heeft mij mijn tuutje komen geven en eventjes bij mij gebleven en ik ben terug naar dromenland gegaan.maar opnieuw weer niet voor lang. om 23u15 werd ik weer alwenend wakker. ik heb heel veel last van mijn neus. papa heeft mijn neusje uitgespoeld met fysiologische water en een speciaal pompje. dan heeft mama mij wat bij haar in de grote zetel gezet.
om 0u00 heeft mama mijn pamperke verschoond.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum