het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ZONDAG 18 APRIL 2010

Ga naar beneden

ZONDAG 18 APRIL 2010 Empty ZONDAG 18 APRIL 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 1:12 pm

dan heb ik 40cc kamillethee gedronken en ben om 0u20 naar dromenland gegaan.maar ik slaap zeer onrustig.rond 0u45 sliep ik dan eindelijk rustig. om 1u00 heeft papa mij dan boven in mijn bedje gelegd.
om 8u20 zijn mama en ik opgestaan. mama heeft mijn pamperke verschoond en mijn neusdruppels gegeven. om 8u40 heb ik 110cc nutrilon 3 +5granen gedronken. dan heb ik mooi zitten spelen in mijn park. om 10u30 heb ik kaka gedaan en mama heeft mijn pamperke verschoond.ik heb om 10u40, 30cc fruitthee gedronken en ben naar dromenland gegaan in mijn eetstoeltje en heb geslapen tot 11u15.mama heeft mijn pamperke verschoond.
11u30 patatjes met wortels en lamsvlees, 120gr gegeten en 50cc fruitthee gedronken. dan heeft mama mij in mijn park gezet. waar ik mooi heb zitten spelen, babbelen en naar tv gekeken. om 13u40 heeft mama mijn pamperke verschoond en mijn neusdruppels gegeven. om 13u45 heb ik 100cc roos veece gedronken en ben om 13u50 naar dromenland gegaan in mijn eetstoeltje. papa heeft mij boven in mijn bedje weest leggen, heb geslapen tot 15u30. mama heeft mijn pamperke verschoond. 15u45 : fruitpap : appel, appelsien, banaan en koek, maar een paar schepjes gegeten en 20cc roos veece gedronken. dan heb ik mooi gespeeld in mijn park. om 17u00 heb ik 1/4 sandwiches gegeten en een half schelletje gekookte ham. mmmmmmm lekker dat dat was!
en 10cc roos veece gedronken en dan verder gespeeld in mijn park, gebabbeld en naar tv gekeken. om 18u45 heeft mama alles klaargemaakt voor mijn badje. ik heb wat gespeeld in het water, ik doe dat heel graag. dan heeft mama mij afgedroogd en met olie ingewreven en mij een eucaliptus suppo opgestoken en mij een nieuw pamperke aangedaan. dan heeft mama mijn flesje klaargemaakt.
19u15 110cc opvolgmelk +granen en banaan gedronken.
om 19u30 ben ik naar dromenland gegaan in mijn eetstoeltje.papa heeft mij stilletjes in mijn park gelegd, waar ik mooi heb verder geslapen tot 21u15. dan heeft mama mijn pamperke verschoond en mij mijn neusdruppels gegeven.
21u45 : 80cc opvolgmelk + granen en banaan gedronken. dan nog wat gespeeld in mijn park.
om 23u20 heeft mama mijn pamperke verschoond en ik heb 20cc kamillethee gedronken en ben om 23u45 naar dromenland gegaan.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: