het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

VRIJDAG 16 APRIL 2010

Ga naar beneden

VRIJDAG 16 APRIL 2010 Empty VRIJDAG 16 APRIL 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 1:10 pm

om 1u30 werd ik wakker.mama heeft mijn pamperke verschoond en mijn koorts genomen. ik had 37,5 en ik heb 80cc fruitthee gedronken en ben terug naar dromenland gegaan.
om 4u30 werd ik opnieuw wakker, mama heeft mijn pamperke verschoond en mijn tuutje gegeven en ben weer in slaap gevallen. om 8u10 ben ik opgestaan met papa, mama was al op. om 9u00 heb ik 120cc nutrilon3 gedronken. dan hebben we ons klaargemaakt en wa zijn vertrokken naar de kliniek, waar mama en papa onderzoeken moeten laten doen.om 10u45 bern ik naar dromenland gegaan.thuisgekomen rond 12u00 sliep ik nog. om 12u30 was ik wakker. mama heeft mijn fruitpap klaargemaakt.
13u00: fruitpap : appel, appelsien,banaan en koek, 80gr gegeten en 50cc ross veece gedronken. dan heb ik gespeeld, gebabbeld en naar tv gekeken. om 14u00 heb ik kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond. ik heb om 14u15, 50cc roos veece gedronken. dan heeft mama mij in mijn park gezet, waar iik mooi heb zitten en staan spelen, babbelen ne naar tv gekeken naar tekenfilmpjes. om 15u00 had ik kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond en heb dan verder gespeeld in mijn park.om 17u30 heb ik 100cc fruitthee gedronken en heb wat in mijn eetstoeltje gezeten. om 18u15 heb ik kaka gedaan,mama heeft mijn pamperke verschoond.
18u30 120gr spagethi met tomaat en rundergehakt.en heb 70cc fruitthee gedronken. om 18u45 ben ik in slaap gevallen. papa heeft me dan stilletjes boven in mijn bedje gelegd, zodat ik rustig kan verder slapen.want had deze middag niet geslapen.
om, 23u30 werd ik wakker, mama heeft mijn pamperke verschoond.
23u45 : 150cc nutrilon3 gedronken en heb dan nog wat gespeeld in mijn park.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum