het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WOENSDAG 14 APRIL 2010

Ga naar beneden

WOENSDAG 14 APRIL 2010 Empty WOENSDAG 14 APRIL 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 1:09 pm

om 3uur werd ik wakker, mama heeft mij mijn tuutje gegeven en heb verder geslapen. om 5u25 werd ik opnieuw wakker, mama heeft mij wat thee gegeven, maar ik wou niet meer slapen.mama heeft mij bij haar gelegd in haar grote bed, maar ook dat hielp niet. om 6u15 zijn we dan maar naar beneden gegaan. mama heeft mijn pamperke verschoond en mij een flesje pap klaargemaakt.
6u30 , 150cc nutrilon3 gedronken en ben dan eindelijk terug in slaap gevallen in mijn eetstoeltje.mama heeft mioj mooi laten liggen, want straks ga ik naar linda. om 8u00 werd ik wakker. mama heeft ons klaargemaakt en we zijn vertrokken naar linda.
ik ben vrolijk toegekomen en was wakker zeg.ik heb leuk gespeeld en vooral rondgekropen.
11u00 : lunch : patatjes met bloemkool en ei, alles op en veel gedronken en nog een koekje gesnoept.
12u00 : slapen.
14u20: linda kwam mij wakker maken , want mama was er al.
mama is mij om 14u20 komen halen bij linda. ik sliep nog. om 15u00 waren we thuis. dan heb ik om 15u20 , 70cc opvolgmelk met granen en banaan gedronken.dan heeft mama mijn pamperke verschoond, en mij in mijn park gezet. ik heb mooi zitten spelen, babbelen en naar tv gekeken. om 17u00 heb ik 40cc opvolgmelk met granen en banaan gedronken. om 18u00 heb ik 50cc fruitthee gedronken .dan heb ik verder gespeeld in mijn park en ben om 19u00 naar dromenland gegaan in mijn park.heb geslapen tot 21u30. mama heeft mijn pamperke verschoond en heb 50cc fruitthee gedronken en nog wat gespeeld in mijn park. om 22u30 heb ik 90cc opvolgmelk met granen en banaan gedronken en terug verder gespeeld in mijn park. om 23u30 heb ik 70cc kamillethee gedronken en om 0u00 ben ik naar dromenland gegaan. na 10 minuutjes hebben mama en papa mij meegenomen naar boven en mij in mijn bedje gelegd.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: