het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ZATERDAG 27 FEBRUARI

Ga naar beneden

ZATERDAG 27 FEBRUARI  Empty ZATERDAG 27 FEBRUARI

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 10:41 am

mama en ik zijn om 10u00 opgestaan.mama heeft mijn pamperke verschoond en mijn kleertjes aangedaan.dan heeft mama mijn flesje klaargemaakt.10u20 : 140cc vanille-rijstpapa gedronken. dan heb ik wat gespeeld in mijn eetstoel. om 11uur heb ik kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond. heb dan gespeeld in mijn park. om 12u had ik weer kaka gedaan. mama heeft opnieuw mijn pamperke verschoond.12u30 30cc roos veece gedronken en weer in mijn park gespeeld.13u10 ben ik naar dromenland gegaan in mijn park en heb geslapen tot 14u30.
14u45 : lunch : spagethi met rundergehakt en tomaat, 200gr alles opgesmuld en 10cc roos veece gedronken.dan in mijn stoeltje gespeeld ,terwijl mama bezig was en dan in mijn park.
15u30 : had ik kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond. en dan verder gespeeld in mijn park.
18u00 : 160cc opvolgmelk+granen+banaan. en mama heeft mijn antibiotica siroop gegeven en mijn neusdruppels .
18u30 : ben ik in mijn eetstoel in slaap gevallen en mama heeft mij stilletjes als een prissesje in mijn park gelegd, heb geslapen tot 19u00. dan nog wat in mijn park gespeeld .mama heeft mij nageltjes van mijn handjes en voetjes geknipt.
20u00 : 90cc opvolgmelk+granen+banaan.dan wat in mijn stoeltje gezeten en dan gespeeld in mijn park.
22u45 : 140cc kamillethee gedronken en om 22u30 ben ik naar dromenland gegaan in mijn babysit.om 23u10 werd ik weer wakker, mama heeft mijn pamperke verschoond en opnieuw kamillethee gemaakt . ik heb 60cc gedronken. om 23u30 ben ik aldrinkend terug in slaap gevallen. ik heb vandaag 100cc roos veece , en 200 cc kamillethee gedronken.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum