het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zaterdag 5 februari

Ga naar beneden

zaterdag 5 februari Empty zaterdag 5 februari

Bericht  liseke za feb 26, 2011 8:09 am

3u45 : papa heeft mijn pamperke verschoond, k'had kaka gedaan.
ik heb 100cc nan pro1 gedronken en ben in slaap gevallen.
om 6uu was ik wakker, ik weende veel.ik heb wat bij mama op schoot gelegen, en ben opnieuw in slaap gevallen.
papa heeft mij in mijn parkje gelegd.
7u45 : ik heb 120cc nan pro1 gedronken en had veel geplast.mama heeft mijn pamperke verschoond, en ben terug naar dromenland gegaan.
11u15 : ik heb kaka gedaan , en mama heeft mijn pamperke verschoond. ik heb 120cc nutradefence gedronken.
15u00 : geplast en kaka gedaan , mama heeft mijn pamperke verschoond. dan heeft mama mijn flesje klaargemaakt, ik heb 90cc na pro1 gedronken .en ben dan naar dromenland gegaan. ik slaap heel rustig.
18u30 : geplast, mama heeft mijn pamperke verschoond en mijn flesje klaargemaakt. ik heb 95cc nutradefence gedronken. dan had ik kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond.ik ben in mama haar armen in slaap gevallen.mama heeft mij stilletjes in mijn parkje gelegd.
23u15 : mama heeft mijn flesje klaargemaakt, ik heb 115cc nan pro1 gedronken en ben aldrinkend naar dromenland gegaan.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum