het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WOENSDAG 24 FEBRUARI

Ga naar beneden

WOENSDAG 24 FEBRUARI Empty WOENSDAG 24 FEBRUARI

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 10:39 am

mama en ik zijn om 6 uur opgetsaan, want mama moet naar de vdab. mama heeft mijn flesje klaargemaakt en ik heb het gans uitgedronken,180cc.dan heeft mama mijn pamperke verschoond, k'had kaka gedaan. mama heeft dan mijn kleertjes aangedaan en mijn neusdruppels gegeven en mijn antibioticasiroop. dan heeft mama mij klaargemaakt en we zijn om 6u50 vertrokken naar linda. om 7u30 waren we er. vandaag ben ik vroeg, bijna alle kindjes kwamen tegelijk, dat was zeer leuk. ik speel in mijn park, trek mijn sloffen en kousjes uit en af en toe komt rune bij mij.11u00 : patatjes met venkel en biefstuk, alles op, en t'was een vollepot! gedronken en een koekje op. kaka gedaan, een beetje schommelen en .......
12u00 : slapen.
13u45 : wakker.spelen op de matras met rune.
15u00 : fruitpap; banaan,appel, kiwi en koek, alles op. een beetje gedronken en dan maakt linda ons klaar.
16u00 : en pakt ons goed in en we gaan wandelen.ik in mijn buggy met david en rune en gabriek in de dubbele buggy met linda en nouska. rune en ik vallen al vlug in slaap. t'is droog en de zon schijnt en we hebben allemaal frisse lucht nodig. linda heeft mij een beetje rechtergezet om rond te kijken.maar ik slaap al vlug in.
17u10 : wakker.
mama en papa kwamen toen juist toe.ik zat rechtop in mijn buggy tot thuis.mama heeft mijn pamperke verschoond, ik had kaka gedaan.
om 20u00 heb ik 120cc nutrilon2+ vanille-rijstpoeder gedronken en heb dan gespeeld in mijn babaysit. mama heeft me dan een eucaliptus suppo opgestoken, mijn neusdruppels gegeven en mijn antibioticasiroop.dan heb ik wat in mijn babaysit gespeeld, en opeens rond 21u00 begon ik over te geven, mama en papa hebben alles opgekuisd.mama heeft me wat gewassen en mooie kleertjes aangedaan, en dan heeft mama mij in mijn park gezet en opeens heb ik mij helemaal alleen recht gesteld, zei papa tegen mama.papa was te laat om het te filmen. om 22u30 ben ik in mijn park naar dromenland gegaan.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum