het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WOENSDAG 3 FEBRUARI

Ga naar beneden

WOENSDAG 3 FEBRUARI  Empty WOENSDAG 3 FEBRUARI

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 9:27 am

mama en ik zijn om 8u00 opgestaan.mama is ziek ,ze heeft gebeld naar de dokter en linda laten weten dat ik niet kom.om 8u30 heb ik 140cc nutrilon2+cacopoeder gedronken. dan heeft mama mijn pamperke verschoond, k'had kaka gedaan.mama heeft dan mijn kleertjes aangedaan.dan heb ik wat in mijn eetstoeltje gezeten en dan heeft mama mij in mijn park gelegd.ik zette mij onmiddellijk recht.ik zit nu liever recht op mijn poep om te spelen hè! mama heeft mijn koorts genomen en ik heb 37,5. om 11u00 heb ik 80cc roos veece gedronken.om 11u30 ben ik naar dromenland gegaan in mijn park.12u10 wakker, mama heeft mijn pamperke verschoond, k'had kaka gedaan.12u30 100gr patatjes -appel-kip, dan wat gespeeld in mijn stoeltje en dan heeft mama mij in mijn park gelegd.
15u00 60cc roos veece en om 15u45 ben ik naar dromenland gegaan tot 16u00.
16u15 : opvolgmelk +granen en banaan, 210 cc gedronken. dan heb ik wat gespeeld in mijn park. om 16u30 is de huisarts geweest, voor mama, en mijn broer dimitri.mama heeft een zware bronschitis en mijn broer ,die zit met veel slijm. ik heb iets gekregen voor mijn neus,want door mijn neus zit ik met veel druk in mijn oor. rond 17u30 was papa thuis.ik heb gespeeld in mijn park en ben alspelend in mijn park naar dromenland gegaan voor een half uurtje en dan wat gespeeld in mijn park.
20u30 aardbei yoghurt 100gr gegeten.papa heeft aan linda laten weten dat mama een paar dagen moet binnen blijven en dat ik maar maandag zal komen.
21u30 kamillethee gedronken 140cc. ik was heel moe, maar kan de lsaap niet vatten, das nu al een paar dagen zo, dat ik moeilijk in slaap geraak.om 22u30 ben ik dan eindelijk in slaap gevallen.ik heb vandaag 140cc roos veece +140cc kamillethee gedronken, das in totaal 280cc gedronken .om 23u30 wers ik weer wakker alwenend.mama denkt dat ik krampjes heb.want als ik ween laat ik windekes.dat heeft een half uur geduurd. dan heeft mama mij weer mooi in mijn bedje gelegd en ben rustig opnieuw in slaap gevallen.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum