maandag 14 september 2009
Pagina 1 van 1
maandag 14 september 2009
ik sliep toen ik toekwam met mama en ik heb doorgeslapen tot 10u10.toen heb ik een beetje in mijn park gespeeld.
11uur lunch: patatjes met wortels,man wat heeft mij dat gesmaakt, bijna alles op!
een beetje gedronken en bij oma een boerke gelaten.dan nog een beetje spelen op de schoot en dan naar...
12uur dromenland.
14 uur wakker.
ik heb heel de tijd op de matras gespeeld,gerold en gelachen.
15 uur fruitpap: banaan,peer,koeken,t'was een volle pot en ik heb 3/4 opgesmuld.
nu lig ik een beetje na te genieten in mijn stoeltje en dan op schoot.ik heb ook nog op de matras gespeeld en opeens vielen mijn oogjes dicht en werd ik liefdevol naar mijn bedje gedr gen.
ik sliep nog toen papa mij kwam halen maar ik begroette hem direct met een glimlach.
11uur lunch: patatjes met wortels,man wat heeft mij dat gesmaakt, bijna alles op!
een beetje gedronken en bij oma een boerke gelaten.dan nog een beetje spelen op de schoot en dan naar...
12uur dromenland.
14 uur wakker.
ik heb heel de tijd op de matras gespeeld,gerold en gelachen.
15 uur fruitpap: banaan,peer,koeken,t'was een volle pot en ik heb 3/4 opgesmuld.
nu lig ik een beetje na te genieten in mijn stoeltje en dan op schoot.ik heb ook nog op de matras gespeeld en opeens vielen mijn oogjes dicht en werd ik liefdevol naar mijn bedje gedr gen.
ik sliep nog toen papa mij kwam halen maar ik begroette hem direct met een glimlach.
Soortgelijke onderwerpen
» maandag 21 september 2009
» maandag 28 september 2009
» maandag 7 september 2009
» DONDERDAG 10 SEPTEMBER 2009
» donderdag 17 september 2009
» maandag 28 september 2009
» maandag 7 september 2009
» DONDERDAG 10 SEPTEMBER 2009
» donderdag 17 september 2009
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: