het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

maandag 28 september 2009

Ga naar beneden

maandag 28 september 2009 Empty maandag 28 september 2009

Bericht  liseke za dec 18, 2010 3:27 pm

vandaag ben ik bij mama thuis. daar mama ziek is! ik ben om 7u15 wakker geworden.heb maar een half flesje pap gedronken. dan heb ik wat zitten neuten in mijn stoeltje.mama heeft de dokter al gebeld.om 9u15 ben ik in slaap gevallen.13uur patatjes met wortelen .alles op! en heb wat gedronken.dan heb ik gespeeld in mijn stoeltje.toen is de huisarts geweest.mama mag een ganse week niet gaan werken.ik mag een ganse week bij mama thuis blijven.want mama kan mij niet naar linda brengen.we zijn naar de apotheker gegaan.thuis gekomen. 16uur heb ik mijn fruitpap allemaal opgegeten! dan heb ik zitten spelen en vertellen in mijn stoeltje.mama heeft mij dan wat in mijn park gelegd en ben in slaap gevallen.
en heb heel lang geslapen tot tot 23u30.dan heeft mama mij moeten wakker maken voor mijn laatste flesje pap.heb alles opgedronken.dan heb ik nog wat in mijn stoeltje gespeeld en ben samen met mama en papa gaan slapen.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum