het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zaterdag 26 juni

Ga naar beneden

zaterdag 26 juni Empty zaterdag 26 juni

Bericht  liseke do dec 30, 2010 7:25 am

mama en ik zijn om 9u30 opgestaan. mama heeft mijn pamperke verschoond en mijn flesje klaargemaakt en opgewarmd.
9u40 : 170cc vanillrijstpap gedronken. dan wat in mijn stoeltje gezeten en dan heeft mama mij in mijn park gezet, waar ik mooi heb zitten spelen en naar tv heb gekeken.
om 11u00 heb ik van mama een stuk sandwiches gekregen en 100cc roos veece gedronken. om 11u45 heb ik kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond . dan heeft mama mij in mijn stoeltje gezet en heb ik nog eens 100cc roos veece gedronken. het is weer prachtig weer vandaag. dan heb ik mooi gespeeldn gebabbeld en naar tv gekeken op vtm k'zoom.
om 13u15 : ben ik alpselend in slaap gevallen in mijn park en heb geslapen tot 15u00. dan heeft mama mijn pamperke verschoond.
15u05 : patatjes met wortelen en lamsvlees, 160gr gegeten en 100cc fruitthee gedronken. dan heb ik mooi verder gespeeld.
om 16u30 heb ik een stuk sandwches gegeten met 1 schelletje salami met look gegeten en 100cc fruitthee gedronken. dan heeft mama mijn pamperke verschoond en dan heeft mama mij dan in mijn park gezet, waar ik mooi heb zitten spelen, babbelen en naar tv gekeken op vtm k'zoom. om 18u30 heb ik 100cc kamillethee gedronken in mijn park.
om 19u20 heeft mama mijn flesje klaargemaakt.
19u20 : 120cc nutrilon3gedronken en dan wat in mijn stoeltje gezeten, terwijl mama bezig was. dan heb ik in mijn park gespeeld, gebabbeld, gelachen en met mijn teletubies gespeeld.
om 21u30 heeft mama mijn pamperke verschoond en een mooi hemdje aangedaan.dan heb ik 50cc kamillethee gedronken en ben om 21u45 aldrinkend in slaap gevallen in mijn stoeltje. na een kwartiertje heeft papa mij boven in mijn bedje gelegd. waar ik mooi heb verder geslapen.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum