het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zaterdag 19 juni 2010

Ga naar beneden

zaterdag 19 juni 2010 Empty zaterdag 19 juni 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 7:24 pm

ik ben om 0u30 in slaap gevallen in mijn park. na 15 minuutjes heeft papa mij boven in mijn bedje geld, waar ik mooi heb verder geslapen.
ik ben met papa opgestaan, papa heeft mijn flesje klaargemaakt en opgewarmd, ik heb 200cc nutrilon3 gedronken. dan heeft papa mijn pamperke verschoond. ik heb mooi gespeeld in mijn park en naat tv gekeken.
om 14u00 heb ik 140cc exotische drank gedronken. dan heeft mama mijn pamperke verschoond en mijn kleertjes aangedaan en we zijn met papa om boodschappen gegaan. om 15u00 heb ik 80cc exotische drank gedronken en ben om 15u15 naar dromenland gegaan in mijn stoeltje en heb geslapen tot 17u15. om 17u30 heb ik maar een paar schepjes patatjes met prinsesseboontjes en rundsvlees gegeten en 40cc exotische drank gedronken . dan heeft mama mijn pamperke verschoond en mij in mijn park gezet. om 19u00 heb ik een schelletje strausburg gegeten en 100cc fruitthee gedronken .mama heeft mijn pamperke verschoond, k' had kaka gedaan. dan heb ik verder gespeeld in mijn park.
20u00 250cc opvolgmelk met granen en banaan gedronken. dan heb ik mooi gespeeld, gebabbeld en naar tv gekeken.
om 22u00 heeft mama mijn pamperke verschoond en mijn pyama aangedaan. dan heb ik 50cc kamillethee gedronken.
en ben om 22u20 in slaap gevallen in mijn stoeltje. na een 20 minuutjes heeft papa mij boven in mijn bedje gelegd, waar ik mooi heb verder geslapen.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum