het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

MAANDAG 19 OKTOBER 2009

Ga naar beneden

MAANDAG 19 OKTOBER 2009 Empty MAANDAG 19 OKTOBER 2009

Bericht  liseke za dec 18, 2010 5:15 pm

mama is mij om 7u30 komen halen uit mijn bedje. ik heb maar 80 cc van mijn flesje gedronken.dan heb ik nog wat gespeeld in mijn stoeltje. om 8u10 heeft mama ons klaargemaakt en om 8u15 zijn we vertrokken naar linda. ik heb vrolijk gespeeld op de matras tot het mij beu was. dan in mijn relax.tijdens het eten heb ik veel geweend t'waren nochtnans wortelen, dat lust ik zo graag.maar bij iedere hap werd ik boos en slikte het toch binnen. water heb ik ook gedronken en ondertussen ben ik ...... in......slaap gevallen.....11u30 zzzzzz.......14 uur : wakker
ik heb luk gespeeld met linda op haar schoot in de zetel.dan kreeg ik honger.
15uur fruitpap : banaan, peer, mandarijn, koeken, alles flink opgegeten.
mama is mij om 15u30 komen halen.want mama is ziek en gestopt met werken.thuis gekomen heb ik wat gespeeld in mijn stoeltje. om 20uur heb ik mijn flesje pap leeg gedronken.
20u30 zijn we naar de huisarts geweest.ik, mama en dimitri.mama is ernstig ziek, mama heeft een zware bronchitis. thuisgekomen heb ik nog wat gespeeld in mijn stoeltje. om 23uur ben ik in slaap gevallen.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum