het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zondag 11 oktober 2009

Ga naar beneden

zondag 11 oktober 2009 Empty zondag 11 oktober 2009

Bericht  liseke za dec 18, 2010 5:08 pm

ik ben deze morgen om 8u30 wakker geworden.mama heeft mij uit mijn bedje genomen en heb nog wat in het grote bed mogen liggen bij mama en papa.om 9u30 zijn we opgestaan. om 9u 45 heb ik mijn flesje leeggedronken en dan heeft mama mij in mijn stoeltje gezet.ik heb zitten spelen en vertellen.om 10u45 ben ik al neutend in slaap gevallen in mijn stoeltje.om 11u30 was ik wakker en heb verder zitten spelen in mijn stoeltje.
12u30 paptatjes met broccoli en kalkoen,200gr.alles op! en heb wat gedronken.dan heb ik verder zitten spelen in mijn stoeltje.ik eet al veel he! maar t'was dan ook heel lekker!om 14u heeft mama mij wat in mijn park gelegd, ik heb liggen spelen en mij draaien op mijn buik.om 14u20 ben ik naar dromenland gegaan.om 15u was ik wakker heb dan mijn fruitpap: banaan,appel en koek 200 gr.alles op!flink he! mijn oma en tante anita zijn geweest.papa heeft pannekoeken gebakken.ik heb zitten vertellen .om 16u ben ik naar dromenland gegaan tot 17u30.dan heb ik zitten spelen en vertellen in mijn stoeltje.om 20u15 heb ik ongeveer de helft van mijn flesje uitgedronken,want ik ben in slaap gevallen tijdens het eten.heb geslapen tot 22u, dan heb ik de andre helft van mijn flesje leeggedronken.
om 23u45 ben ik naar dromenland gegaan
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum