het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

woensdag 23 juni 2010

Ga naar beneden

woensdag 23 juni 2010 Empty woensdag 23 juni 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 7:26 pm

mama en ik zijn om 9u50 opgestaan, mama heeft mijn flesje klaargemaakt en opgewarmd.
10u10 : 230cc nutrilon3 gedronken, dan heeft mama mijn pamperke verschoond en mij in mijn park gezet. rond 11u30 hebben we ons klaargemaakt en zijn we om boodschappen gegaan met papa. onderweg heb ik 3/4 sandwiches gegeten. dan 100cc roos veece gedronken en gespeeld in mijn park
14u30 : 60gr fruitpap : appel, appelsien, banaan en koek en 100 cc roos veece gedronken.
om 14u40 ben ik naar dromenland gegaan, heb geslapen tot 16u30. rond 18u00 waren we thuis. mama heeft mijn pamperke verschoond en ik heb 2 schelletjes hespeworst gegeten en 100cc fruitthee gedronken. terwijl mama bezig was heb ik wat in mijn stoeltje gezeten. het was heel warm vandaag, ik heb genoten van het zonnetje. dan heb ik mooi gespeeld, gebabbeld en naat tv gekeken.
21u00 220cc opvolgmelk met granen en banaan gedronken. dan heeft mama mijn pamperke verschoond. khad kaka gedaan. dan nog wat gespeeld in mijn park. om 21u50 heb ik 80cc kamillethee gedronken en ben om 22u00 naar dromenland gegaan in mijn stoeltje. na een kwartiertje heeft papa mij boven in mijn bedje gelegd.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum