het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

woensdag 9 juni 2010

Ga naar beneden

woensdag 9 juni 2010 Empty woensdag 9 juni 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 7:10 pm

om 0u20 heb ik 130cc vanille-rijstpap gedronken en ben dan eindelijk om 0u30 naar dromenland gegaan in mijn stoeltje.
na 20 minuutjes heeft papa mij boven in mijn bedje gelegd, waar ik mooi heb verder geslapen.
papa en ik zijn om 11u00 opgestaan.
we zijn eerst naar de postbus geweest, want er moesten twee brieven op de post.
we zijn weer thuis na tien minuten en nu ga ik vanille-rijst pap drinken.ik heb 180cc gedronken.
papa had mijn pamperke al verschoond voor we naar buiten zijn gegaan.
dan heb ik in mijn park gespeeld,gebabbeld en naar tv gekeken. dan terug verder gespeeld.om 14u30 wou mama mij eten geven, heb maar een paar schepjes gegeten.
heb wel 100cc fruitthee gedronken.
dan heeft mama mij in mijn park gezet, waar ik mooi heb zitten spelen en naar tv gekeken.
mama is dan om boodschappen gegaan en ik ben bij papa gebleven.
om 16u20 heb ik nog een paar schepjes pasta gegeten, maar meer wou ik niet. ik heb 70cc boomgaardfruitdrank gedronken en ben om 16u30 naar dromenland gegaan in mijn stoeltje tot 19u00.
dan heb ik 100cc boomgaardfruitdrank gedronken dan gespeeld in mijn park.
om21u00 heb ik frietjes gegeten met mama en papa.en 100cc kamillethee gedronken.
dan heeft mama mij in mijn park gezet, waar ik vooral heb zitten neuten.
22u15 : 150cc nutrilon3 gedronken.
dan heeft mama mij in mijn park gezet, waar ik heb zitten spelen, maar vooral zitten neuten, ik was moe maar kon de slaap niet vatten.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum