het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ZONDAG 30 MEI 2010

Ga naar beneden

ZONDAG 30 MEI 2010 Empty ZONDAG 30 MEI 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 5:56 pm

3u30 : ik ben weer beneden, want ik lag erg te wenen , dus nam papa me mee naar beneden. mijn pamperke ververschoont, want ik had erg veel geplast. was nog een tijdje ontroostbaar, maar dat ging wel over.
4u00 : papa ette mij in mijn parkje om te spelen.
5u30 : ik ben in slaap gevallen en papa wacht nog een beetje om terug naar boven te gaan, zodat ik toch zeker wat vaster slaap he!
ik was wakker om 10u30. mama heeft mijn pamperke verschoond en mijn kleertjes aangedaan. dan heb ik gespeeld in mijn park.
om 12u00 heb ik 200cc fruitthee gedronken en een tux koek gegeten.
dan heb ik verder gespeeld.
om 13u00 had ik kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond. ik heb 130cc exotische drank gedronken en ben om 13u30 naar dromenland gegaan in mijn stoeltje.
ik heb geslapen tot 15u00.
15u15 : fruitpap : appel, appelsien, banaan en koek en 30cc exotische drank gedronken en 70 gr fruitpap gegeten.
dan verder gespeeld in mijn park, gebabbeld en naar tv gekeken.
19u15 : spagethi bolognese 130 gr gegeten en 130cc fruitthee gedronken en mooi gespeeld in mijn park.
20u00 : had ik kaka gedaan , papa heeft mijn pamperke verschoond en mijn pyama aangedaan, dan heb ik 150cc fruitthee gedronken.
22u00 : 100gr aardbei yoghurt gegeten en 60cc kamillethee gedronken en een paar stukjes hesp gegeten.
dan verder gespeeld in mijn park.
om 23u00 ben ik in slaap gevallen in mijn park. na 10 minuutjes heeft papa mij boven in mijn bedje gelegd.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum