het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ZONDAG 16 MEI 2010

Ga naar beneden

ZONDAG 16 MEI 2010 Empty ZONDAG 16 MEI 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 5:49 pm

om 1u30 werd ik alwenend wakker.mama heeft mijn tuutje gegeven, maar het hielp niet.dan is mama met mij naar beneden gegaan en ik heb 140cc kamillethee gedronken en dat hielp ook niet, dan heeft papa mijn neus gespoeld met fysiologisch water en een pompje.er kwam geel slijm uit mijn neus. mama heeft een flesje neobacitracine neusdruppels klaargemaakt en in mijn neus gedaan. dan heeft mama mijn pamperke verschoond. dan heb ik nog eens 60cc kamillethee gedronken en ben dan eindelijk om 3u30 naar dromenland gegaan in mijn stoeltje.
om 10u00 zijn mama en ik opgetsaan. mama heeft mijn pamperke verschoond.
10u20 : 150cc nutrilon3+5 granen poeder gedronken, dan heb ik wat in mijn stoeltje gezeten.dan heeft mama mij in mijn park gezet. om 12u00 heb ik 60cc exotische fruit gedronken en dan nog gespeeld en gebabbeld en naar tv gekeken. en opeens begon ik te wenen en te wenen. papa heeft me meegenomen naar de keuken en mij in mijn stoeltje gezet en heb 10cc exotische drank gedronken en ben om 12u45 aldrinkend in slaap gevallen. heb geslapen tot 15u00. mama heeft dan mijn pamperke verschoond en papa was bezig aan mijn eten.
15u30 : 60 gr patatjes met prisesseboontjes en kip gegeten en 60cc exotische drank gedronken. dan heeft mama mijn neusdruppels gegeven en da n heb ik gespeeld in mijn parkom 18u30 had ik kaka gedaan.om 18u35 heb ik 80cc exotische drank gedronken en om 18u48 viel ik aldrinkend in slaap.want ben moe. ondertussen doet papa zijn voeten met kopersulfaat peder! ik heb geslapen tot 20u30. dan heb ik in mijn park gespeeld, terwijl mama en papa bezig waren met de vaat.
21u30 : 130cc opvolgmelk+granen en banaan gedronken, dan heeft mama mijn pamperke verschoond en ik heb zitten vertellen en spelen en naar tv gekeken. heb ook bij mama en papa naar tv gekeken in de grote zetel en dan nog wat gespeeld in mijn park.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum