het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ZATERDAG 22 MEI 2010

Ga naar beneden

ZATERDAG 22 MEI 2010 Empty ZATERDAG 22 MEI 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 5:52 pm

we zijn om 10u00 opgestaan. mama heeft mijn pamperke verschoond, en mij mooie kleertjes aangedaan. dan heeft mama mijn flesje klaargemaakt.
dan heeft mama ons klaargemaakt en we zijn met papa om boodschappen gegaan.onderweg heb ik een stukje brood gegeten. thuisgekomen om 13u30 een stuk sandwiches gegeten en 100cc booomgaardfruitdrank gedronken. en om 13u45 ben ik naar dromenland gegaan in mijn eetstoeltje. heb geslapen tot 15u00. dan heeft papa mijn pamperke verschoond.
15u15 : patatjes met prinsesseboontjes en rundsvlees, 180gr gegeten en 120cc boomgaardfruitdrank gedronken. dan heb ik mooi zitten spelen in mijn park en veel gebabbeld en naar tv gekeken. om 17u00 had ik hèèèl vèèl kaka gedaan. mama heeft mijn pamperke verschoond en dan heb ik mooi verder gespeeld in mijn park. om 19u00 heeft mama mijn pamperke verschoond. dan heb ik 150cc opvolgmelk +granen en banaan gedronken.en ben dan om 19u10 naar dromenland gegaan en heb geslapen tot 21u00. dan heb ik nog wat gespeeld en veel gebabbeld in mijn park.
22u00 : een stuk sandwiches gegeten en 50cc opvolgmelk +granene en banaan gedronken. dan heeft mama mijn pamperke verschooond en mijn pyama aangedaan en wat in mijn stoeltje zitten spelen en dan weer gespeeld in mijn park, gebabbeld en naar tv gekeken, en wat op mama haar schoot gezeten. om 0u00 heeft mama mijn pamperke verschoond en mij kamillethee klaargemaakt.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum