het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ZATERDAG 15 MEI 2010

Ga naar beneden

ZATERDAG 15 MEI 2010 Empty ZATERDAG 15 MEI 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 5:49 pm

om 0u10 was ik weer wakker.
0u15 : 130cc vanille -rijstpapa gedronken en nog wat zitten neuten bij mama. om 1u00 heeft mama kamillethee voor mij gemaakt, ik heb 50cc gedronken en ben dan eindelijk om 1u15 terug in slaap gevallen in mijn eetstoeltje.na tien minuutjes heeft papa mij boven in mijn bedje weest leggen.
4u45 : papa komt naar beneden met mij want ik kan niet al te goed slapen. mijn neusje is verstopt, dus papa spoelde mijn beide neusgaatjes met fysiologisch water en een pompje. ik heb het niet graag, maar het moet wel he! het is nu veel beter en papa geeft mij nog wat te drinken. zo zal ik al weer inslapen, na tien minuutjes sliep ik al weer. ik ben erna nog twee keer wakker geweest.
ik ben met mama om 9u30 opgestaan, mama heeft mijn pamperke verschoond en mijn flesje klaargemaakt.
9u30 : 100cc nutrilon 3 gedronken en dan wat in mijn stoeltje gezeten en dan heeft mama mij in mijn park gezet. waar ik mooi heb zitten spelen, babbelen en veel naar tv gekeken naar tekenfilms. rond 11u00 heb ik 100cc fruitthee gedronken. en heb verder gespeeld in mijn park. om 12u15 heeft mama ons klaargemaakt en we zijn met papa om boodschappen geweest.
14u00 : 70gr aard ,prinssboontjes, kip gegeten en 80cc fruitthee gedronken, ik ben om 14u30 in slaap gevallen in mijn eetstoeltje.
15u45: wakker, mama heeft mijn pamperke verschoond en mij in mijn park gezet. mama heeft mij een tux koek gegeven, die ik lekker heb opgesmuld.
17u15 : 90cc opvolgmelk +granen en banaan gedronken. dan gespeeld,gebabbeld tegen papa en terwijl naar tv gekeken en een halve sandwiches gegeten.
19u00: heb ik kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond en dan heb ik 100cc boomgaardfruitdrank gedronken.en ik drink al heel goed alleen met mijn papflesje.
19u20: nog een halve sandwiches gegeten, heb dan verder gespeeld en verteld aan mama en papa.
20u30 : 100cc boomgaardfruitdrank gedronken. dan gespeeld in mijn park en gebabbeld en naar vt gekeken.
22u00: 60cc opvolgmelk+granen en banaan gedronken. ik ben om 22u15 naar dromenland gegaan in mijn eetstoeltje, na een kwartiertje, heeft papa mij boven in mijn bedje gelegd.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum