het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ZATERDAG 13 FEBRUARI

Ga naar beneden

ZATERDAG 13 FEBRUARI  Empty ZATERDAG 13 FEBRUARI

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 10:29 am

mama en ik zijn om 8u30 opgestaan. mama heeft mijn pamperke verschoond en mijn kleertjes aangedaan.en mijn flesje klaargemaakt.
8u15 160cc nutrilon2+ cacaopoeder. dan heb ik gespeeld in mijn stoeltje. om 9u00 heb ik kaka gedaan , mama heeft mijn pamperke verschoond. dan heeft mama mij in mijn park gezet, waar ik mooi heb zitten spelen.
11u15 : heb ik weer kaka gedaan, mama heeft opnieuw mijn pamperke verschoond.
11u30 : tagliatelle met kip en oregano, 160gr en 40cc roos veece gedronken.
12 : dromenland.
13u45 : wakker.mama heeft mijn pamperke verschoond en mij in mijn park gezet.
15u00: fruitpap : banaan,appel en koek, 115 gr . dan heb ik nog wat gespeeld in mijn stoeltje. ik heb van mama een betterfood koek gekregen, die ik mooi heb opgesmuld, dan heb ik verder gespeeld in mijn park.19u30 : 1 sneedje boterham zonder korst, volledig op + 10 cc roos veece.dan nog wat gespeeld in mijn park.
21u15 heeft mama mijn pamperke verschoond en mijn pyama aangedaan.
21u30 : 170cc nutrilon2+ rijst-vanillepoeder gedronken en om 21u40 ben ik naar dromenland gegaan in mijn babysit.heb maar een uurtje geslapen.en heb dan verder gespeeld in mijn park.
23u30 mama heeft mijn pamperke verschoond en ik heb 50cc kamillrhtee gedronken.en om 23u50 ben ik naar dromenland gegaan.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum