het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

MAANDAG 15 FEBRUARI

Ga naar beneden

MAANDAG 15 FEBRUARI  Empty MAANDAG 15 FEBRUARI

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 10:30 am

mama is mij om 8u 15 komen halen uit mijn bedje. vandaag blijf ik bij mama, mama moet met mijn grote broer naar de interimbureaus.mama heeft mijn pamperke verschoond en mijn flesje klaargemaakt en opgewarmd.
om 8u30 heb ik 100cc vanille-rijstpap gedronken. dan heb ik wat gespeeld in mijn stoeltje. ik had kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond, dan wat gespeeld in mijn park.dan zijn we vertrokken. ik heb 80cc fruitthee gedronken.
12u00 140gr patatjes met spinazie en kip en ben onmiddelijk erna om 12u15 in slaap gevallen. heb geslapen tot 13u00. mama heeft mijn pamperke verschoond, dan heb ik gespeeld in mijn park.
14u30 fruitpap: 115 gr : banaan, peer mango en koek + 40cc fruitthee gedronken. om 15u00 zijn we om boodschappen gegaan.,onderweg ben ik naar dromenland gegaan en heb geslapen tot 16u30. dan gespeeld in mijn park en wat in mijn stoeltje.
18u30 heb ik kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond en een eucaliptus suppo opgestoken en mijn neus gedaan en mijn pyama aangedaan.19u30 heb ik 170cc nutrilon2+5 granen poeder gedronken en weer gespeeld in mijn park.dan heb ik wat brood kruimels gegeten en verder gespeeld in mijn park.om 22u00 heeft mama mijn pamperke verschoond, ik had kaka gedaan.22u30 80cc kamillethee gedronken en om 22u40 ben ik naar dromenland gegaan.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum