het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DONDERDAG 11 FEBRUARI

Ga naar beneden

DONDERDAG 11 FEBRUARI Empty DONDERDAG 11 FEBRUARI

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 9:44 am

ik ben om 3u30 al wenend wakker geworden.mama heeft mijn neus gekuisd met een pompje.en ik heb 100cc kamillethee gedronken.om 4u15 zijn we terug gaan slapen.mama is mij om 7u40 komen halen uit mijn bedje.mama heeft mijn pamperke verschoond en mijn kleertjes aangedaan.
8u00 : 150cc vanille-rijstpap gedronken.
om 8u15 heeft mama ons klaargemaakt en we zijn vertrokken naar linda.onderweg heb ik een uurtje geslapen.
joepie, eindelijk nog eens komen spelen, ik had wat last vannacht zei mama, maar hier niet hoor. ik heb leuk gespeeld, linda zette mioj op de matras, maar ik zat al gauw tegen de kast te spelen. en toen iedereen bij mij kwam zitten, werd het mij te druk en linda heeft mij verlost en mij in mijn park gezet. daar kan ik mij goed amuseren , tot ik achteruit begin te kruipen en vast zit.
11u00 : lunch : patatjes met wortelen en kotelet, 3/4 op, en een beetje gedronken.kaka gedaan. een beetje schommelen tot iedereen klaar is en .....
12u00 : slapen.
14u30 : wakker.spelen in mijn park.
15u30: fruitpap : banaan,meloen, appel en koek, alles op, veel gedronken en nog 1 koekje opgesmuld. dan mooie kleren aan en spelen tot mama er is.
mama is mij om 17u00 komen halen. linda ging juist mijn pamperke verschonen ik had kaka gedaan. onderweg heb ik 45 minuten geslapen. mama heeft mij uit mijn buggy genomen en mijn jasje uitgedaan en mijn neusdruppels gegeven en dan heeft mama mij in mijn park gezet.
20u00 : heb ik kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond en papa heeft mijn neus gedaan met fysiologisch water en een pompje. dan heeft mama mijn pyama aangedaan.
20u30 : aardappelpuree en spinazie in de roomsaus, alles op. en 540cc kamillethee gedronken.dan heb ik wat gespeeld in mijn stoeltje en dan wat in mijn park gespeeld. om 21u30 heb ik weer kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke opnieuw verschoond.
22u00 : 80cc kamillethee gedronken en ben aldrinkend om 22u15 naar dromenland gegaan.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum