het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DONDERDAG 4 FEBRUARI

Ga naar beneden

DONDERDAG 4 FEBRUARI Empty DONDERDAG 4 FEBRUARI

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 9:29 am

mama en ik zijn om 9u00 opgestaan, mama heeft mijn pamperke verschoond en mijn flesje klaargemaakt.9u30 ik heb 130cc nutrilon2+cacaopoeder gedronken.terwijl mama bezig was, heb ik in mijn stoeltje gespeeld. vandaag en morgen blijf ik bij mama, omdat ze ziek is en mij niet bij linda kan doen.10u30 60cc fruitthee gedronken .dan heeft mama mijn kleertjes aangedaan en mij in mijn park gelegd, ik zette mij onmiddellijk recht en heb zitten spelen.om 11u00 heeft mama mijn pamperke verschoond, want k'had kaka gedaan.dan heb ik verder zitten spelen in mijn park.12u00 lunch : patatjes met pompoen, doperwten en kalkoen 165gr gegeten en 40cc fruitthee gedronken.12u15 naar dromenland in mijn babysit tot 14u30, dan heb ik nog wat zitten spelen in mijn park.15u15 fruitpap: appel-banaan en koek,110gr gegeten en 40 cc fruitthee gedronken.dan heb ik verder zitten spelen in mijn park.rond 18u00 heb ik kaka gedaan en mama heeft mijn pamperke verschoond.dan heb ik weer wat gespeeld in moijn park.19u30 170cc nutrilon2+5 granenpoeder gedronken en heb dan wat zitten spelen in mijn park en dan wat in mijn eetstoel .om 22u00 heeft mama mijn pyama aangedaan en mijn pamperke verschoond en mijn neusdruppels gegeven.en papa heeft mij kamillethee gemaakt. ik heb 110cc gedronken.dan heeft mama mij in mijn babaysit gezet en ik ben om 22u30 naar dromenland gegaan. ik heb vandaag 120cc fruitthee en 100cc kamillethee gedronken, in totaal 220cc.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum