het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ZATERDAG 23 JANUARI 2010

Ga naar beneden

ZATERDAG 23 JANUARI 2010 Empty ZATERDAG 23 JANUARI 2010

Bericht  liseke za dec 18, 2010 8:20 pm

mama en ik zijn om 8u00 opegstaan, mama heeft mijn flesje klaargemaakt, ik heb om 8u15 160cc vanille-rijstpap gedronken.dan heeft mama mij mijn antibiotica siroop gegeven.mijn pamperke verschoond en mijn neusdruppeltjes gegeven en mijn kleertjes aangedaan.mama heeft mij in mijn park gelegd, waar ik heb liggen spelen.om9u55 ben ik naar dromenland gegaan.heb een uurtje geslapen. om 11uur heeft mama ons klaargemaakt en zijn we met papa om boodschappen geweest.12u15 : 185gr tongfilet met patatjes met lente groente en dille.nog wat gespeeld in mijn eetstoeltje.dan heeft mama mij in mijn park gelegd.en ik heb mij alleen op mijn poepke gezet! flink he!.ik word een grote meid hoor!14u00 kaka gedaan.mama heeft mij n pamperke verschoond en heb wat in mijn babysit gespeeld.om 15u10 heb ik 30cc roos veece gedronken en ben al drinkend in slaap gevallen, heb geslapen tot 16u45.mama heeft mijn pamperke verschoond.16u50 opvolgmelk met granen en banaan heb 120cc gedronken.dan heb ik nog wat gespeeld in mijn stoeltje.papa heeft mijn antibiotica siroop gegeven.mama heeft me dan in mijn park gelegd.om 19u30 heb ik 130cc opvolgmelk met granen en banaan gedronken.en ben dan om 19u50 naar dromenland gegaan in mijn eetstoeltje, heb een half uurtje geslapen. en heb dan weer gespeeld in mijn stoeltje.rond 22u00 begon ik te neuten.mama heeft mijn pamperke verschoond en druppeltjes in mijn neus gedaan.en dan heeft mama fruitthee gemaakt voor mij, ik heb 150cc gedronken.ik bleef maar neuten, het werd ondertussen 23u00 en ik ben doodmoe, maar kan de slaap niet vatten.mama heeft dan wat geschommeld met mijn babysit en ben om 23u05 eindelijk naar dromenland gegaan.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum