het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zaterdag 29 januari

Ga naar beneden

zaterdag 29 januari Empty zaterdag 29 januari

Bericht  liseke zo jan 30, 2011 2:29 am

3u10 : ik heb 110cc nan pro1 gedronken.en ben dan in slaap gevallen. papa zorgt nu voor mij.mama is al gaan slapen.want mama is nog heel moe en heeft nog pijn.
8u08 : ik heb kaka gedaan en papa verschoond mijn luierke.ik heb honger ,dus maakt papa mijn flesje voor me klaar.
ik heb 100cc nan pro1 gedronken,en ben terug rustig gaan slapen, ik slaap beneden in mijn parkje, het is er warmer en zo maak ik mijn zus luna niet wakker.ik kan nogal redelijk luid wenen hoor.
11u00 : 115cc nan pro1 gedronken.en rustig verder geslapen.
15u30 : kaka gedaan en mama heeft mijn pamperke verschoond, papa maakt ondertussen mijn flesje klaar.
mama heeft me mij flesje gegeven. ik heb 110cc nan pro gedronken. en dan naar dromenland.
18u30 : mama kijkt mijn pamperke na, maar die is nog goed,papa maakt ondertussen mijn flesje klaar.
ik heb 80cc nan pro1 gedronken.
21u45 : ik begon te wenen, ik had honger.mama kijkt mijn pamperke na, ik heb kaka gedaan, mama verschoond mijn pamperke en papa maakt mijn flesje klaar.ik heb 95cc nan pro1 gedronken.
vandaag is de coleega etienne en zijn vrouw monique geweest om naar mij eens te komen kijken. etienne is een zeer goede vriend en collega van papa.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum