het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

dinsdag 8 september 2009

Ga naar beneden

dinsdag 8 september 2009 Empty dinsdag 8 september 2009

Bericht  liseke za dec 18, 2010 2:55 pm

vanmorgen was ik wakker toen ik toekwam en mijn vriendinnetjes speelde al buiten.t'beloofd een mooie dag te worden.ik heb eerst wat op de matras gespeeld en toen't mij beu was in mijn stoeltje.daar kwam ik tot rust.toen linda voor onze buikjes gingen zorgen nam ze mij mee naar de keuken.
da's veiliger he met die wilde brassen!
10u30 opeens begon ik te wenen en ik stopte niet meer, ik begon zelfs nog harder te wenen.en omdat mama vertelde dat ik vanmorgen niet veel gegeten had kreeg ik mijn patatjes met chinese kool nu al.
al wenend heb ik nog veel gegeten hoor!!!
11u30 even later viel ik dan in slaap.
15uur wakker.flink geslapen he?
15u30 fruitpap:banaan appelsien koeken. de andere kindjes hadden al gegeten en ik heb op mijn gemak alles buiten opgegeten.nog een beetje drinken kon er niet meer bij!.dan een beetje vertellen en aan mijn vingers sabbelen.
ondertussen worden mijn mijn nageltjes geknipt. ik heb nog veel rond gekeken buiten en genoten van de zon. ik ben niet in slaap gevallen.er was ook zoveel te zien he! ik heb lola uitgewuifd en toen kwam papa.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum