het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

woensdag 9 februari

Ga naar beneden

woensdag 9 februari Empty woensdag 9 februari

Bericht  liseke vr maa 11, 2011 3:38 am

0u20 : ik heb 120cc nutradefence gedronken. dan had ik kaka gedaan. mama heeft mijn pamperke verschoond en mij mooie kleertjes aangedaan. dan heeft mama mij in mijn parkje gelegd.
4u00 : mama heeft mijn pamperke verschoond, ik had veel geplast. dan heeft mama mijn flesje klaargemaakt. ik heb 120cc nutradefence gedronken en flink geboerd.
6u45 : 130cc nutradefence gedronken en dan mooi geslapen in mijn parkje. mijn zus luna lag al te slapen in haar bedje boven.
12u00 : ik heb kaka gedaan,mama heeft mijn pamperke verschoond en mijn flesje klaargemaakt, ik heb 125cc nutradefence gedronken.14u15 : 120cc nutradefence gedronken.dan heeft mama mijn pamperke verschoond , k'had kaka gedaan. dan heeft mama mij klaargemaakt en papa heeft mijn zus luna klaargemaakt en we zijn om boodschappen gegaan.toen we terug thuis waren sliep ik nog.
18u00 : mama heeft mijn pamperke verschoond, k'had geplast. papa heeft mijn flesje klaargemaakt, nutradefence= vanille -rijstpoeder. ik heb 100cc gedronken, dan heeft mama mij in mijn parkje gelegd.mijn zus ligt mooi te slapen in haar park.
22u45 : ik had geplast, mama heeft mijn pamperke verschoond,dan mijn flesje klaargemaakt, nutradefence+ vanille-rijstpoeder. ik heb 110cc gedronken, flink geboerd en ben dan naar dromenland gegaan, mama heeft mij in mijn parkje gelegd, waar ik mooi heb geslapen.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum