het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

dinsdag 1 februari

Ga naar beneden

dinsdag 1 februari Empty dinsdag 1 februari

Bericht  liseke vr feb 04, 2011 7:02 am

2u45 : geplast en kaka gedaan.
90cc nan pro1 gedronken en terug naar dromenland gegaan.
5u30 : 110cc nan pro gedronken.
8u30 : 90cc nutradefence1 gedronken.
11u15 : geplast en kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond en mijn flesje klaargemaakt.
ik heb 100cc nan pro1 gedronken +2 schepjes nutriton gedronken.omdat ik niet genoeg heb met mijn flesje.daarom doet mama nutriton instant in mijn flesje, om het wat te verdikken. nu slaap ik mooi.
115u15 : geplast, mama heeft mijn pamperke verschoond,mama heeft mijn flesje klaargemaakt.ik heb 130cc nutradefence gedronken met 2 schepjes nutriton instant.dan heeft mama mij in mijn parkje gelegd,waar ik mooi heb geslapen.
18u30 : geplast en kaka gedaan.mama heeft mijn pamperke verschoond.ik heb 90cc nan pro1 + 2 schepjes nutriton gedronken en ben naar dromenland gegaan.dan begon ik te wenen.
21u00 : ik heb kaka gedaan(los).
21u15 : kaka gedaan ( los) , mama heeft mijn pamperke verschoond en papa heeft ondertussen mijn flesje klaargemaakt. ik heb 80cc nutradefence gedronken + 2 schepjes nutriton instant gedronken en ben naar dromenland gegaan.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum