het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

donderdag 8juli

Ga naar beneden

donderdag 8juli Empty donderdag 8juli

Bericht  liseke zo jan 09, 2011 3:31 am

mama en ik zijn om 8u30 opgestaan, mama heeft mijn flesje klaargemaakt.
8u45 : 120cc nutrilon3 gedronken. dan heeft mama mijn pamperke verschoond en mij siroop en neusdruppels gegeven. dan heeft mama mij in mijn park gezet, waar ik mooi heb zitten spelen, babbelen en naar tv gekeken. rond 9u30 heb ik 100cc roos veece gedronken. dan mooi gespeeld, gebabbeld en naar tv gekeken.rond 10u45 heb ik 100cc roos veece gedronken en mama heeft mijn pamperke verschoond, dan heb ik mooi verder gespeeld.
om 11u15 heb ik 100cc fruitthee gedronken en ben aldrinkend in slaap gevallen in mijn park, heb geslapen tot 13u00. dan heeft mama mijn pamperke verschoond. patatjes eten wou ik niet,alleen maar drinken, ik heb 100cc fruitthee gedronken. dan heb ik gespeeld, gebabbeld tegen mama, gelachen en naar tv gekeken.
om 15u30 heeft mama mijn pamperke verzchoond,wou maar een paar schepjes yoghurt eten, en 80cc fruitthee gedronken en ben om 16u00 in slaap gevallen in mijn stoeltje, heb geslapen tot 17u30.
dan heeft mama mijn pamperke verschoond en gespeeld. om 18u15 100gr bananen yoghurt gegeten, dan terug verder gespeeld in mijn park.
om 20u00 heb ik 100cc opvolgmelk gedronken met banaan en granen.dan heb ik wat rondgelopen aan mama haar handjes, dat gaat al heel goed, alleen stappen gaat nog niet. om 21u00 heb ik kaka gedaan.mama heeft mijn pamperke verschoond en dan heb ik een stuk sandwiches gegeten en 100cc kamillethee gedronken.dan heeft mama mij een eucamiptus suppo opgestoken, een mooi pamperke aangedaan en mij mijn neusdruppels gegeven. dan heb ik wat in mijn stoeltje gezeten en 100cc kamillethee gedronken. en ben om 22u10 in mijn stoeltje naar dromenland gegaan. na 15 minuutjes heeft papa mij boven in mijn bedje gelegd. waar ik mooi heb verder geslapen.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum