het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ZATERDAG 29 MEI 2010

Ga naar beneden

ZATERDAG 29 MEI 2010 Empty ZATERDAG 29 MEI 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 5:55 pm

om 0u30 heeft mama mij kamillethee gegeven. ik heb 60cc gedronken en ben om 0u50 eindelijk naar dromenland gegaan.
10u30 : ik ben opgestaan met papa en heb 110cc vanille-rijstpap gedronken, nu gaan we kijken naar mijn pamperke zie, jaja ik heb vèèèl geplast hoor, nu ga ik wat spelen in mijn park. rond 12u30 heeft mama mijn kleren aangedaan en we zijn met papa en tante anita om boodschappen gegaan.
om 14u10 ben ik naar dromenland gegaan in mijn stoeltje. en heb geslapen tot 15u30. dan heeft mama mijn pamperke verschoond.
16u30: patatjes met wortelen en rundsvlees, 120gr gegeten en 120cc exotische drank gedronken. dan heb ik mooi gespeeld in mijn park, gebabbeld en gelachen en veel naar tv gekeken. om 19u50 heeft mama alles klaargemaakt om mij te wassen in mijn badje. ik heb wat gespeeld in mijn bad. dan heeft mama mij afgedroogd en een mooi pamperke aan gedaan en mijn pyama. dan heeft mama mijn flesje klaargemaakt en opgewarmd. ik heb 170cc nutrilon3 gedronken. om 21u00 ben ik naar dromenland gegaan. na een kwartiertje heeft papa mij boven in mijn bedje gelegd.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum