het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DONDERDAG 27 MEI 2010

Ga naar beneden

DONDERDAG 27 MEI 2010 Empty DONDERDAG 27 MEI 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 5:54 pm

0u10 100gr aardbei yoghurt gegeten, dan nog wat gespeeld in mijn park. om 1u30 heeft papa mijn pamperke verschoond en mama heeft terwijl kamillethee gemaakt voor mij. ik heb 100cc gedronken en ben eindelijk naar dromenland gegaan.
10u30: we zijn opgestaan, papa en ik, k'heb 100cc pap gedronken, nu gaat papa naar mijn pamperke kijken. heb dan een beetje gespeeld in mijn park. om 13u00 zijn we om boodschappen gegaan, onderweg heb ik een stuk sandwiches gegeten. thuis gekomen heb ik 30cc exotische drank gedronken en om 14u15 ben ik naar dromenland gegaan. om 15u45 was ik wakker, heb 70cc exotische drank gedronken en ben terug in slaap gevallen. om 15u00 was ik terug wakker.
15u15: fruitpap: appel,appelsien,banaan en koek,110gr gegeten en 20cc exotische drank gedronken.dan heb ik een stuk sandwiches gegeten en mama heeft mijn pamperke verschoond. toen is mijn tante anita geweest. ik heb dan 100cc exotische drank gedronken en gespeeld in mijn park.
20u45: patatjes met bloemkool en witte saus en frikadon, 200gr gegeten en 50cc kamillethee gedronken, en dan mooi gespeeld ,gebabbeld en naar tv gekeken. om 21u50 heeft mama mijn pamperke en pyama aangedaan, en had kaka gedaan, heb dan 50cc kamillethee gedronken en ben om 22u00 naar dromenland gegaan en na een kwartiertje heeft papa mij boven in mijn bedje gelegd.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum