het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DINSDAG 25 mei 2010

Ga naar beneden

DINSDAG 25 mei 2010 Empty DINSDAG 25 mei 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 5:54 pm

0u50 heeft papa mijn pamperke verschoond en mama heeft ondertussen kamillethee voor mij gemaakt.ik ben om 0u55 aldrinkend in slaap gevallen, heb 40cc kamillethee gedronken. na een kwartiertje heeft papa mij boven in mijn bedje gelegd. we zijn om 10u00 opgestaan, mama heeft mijn pamperke verschoond en mijn flesje klaargemaakt en opgewarmd.
10u20: 180cc nutrilon3 gedronken en in mijn park gespeeld. dan is mama naar de kliniek gegaan ,om haar bloed te laten trekken en ik ben bij papa gebleven en heb mooi gespeeld in mijn park. toen mama thuiskwam had ik kaka gedaan, papa heeft mijn pamperke verschoond. ik heb een tuxkoek gekregen en heb 110cc exotische drank gedronken en ben om 13u00 in slaap gevallen in mijn eetstoeltje. heb geslapen tot 14u15.
14u30 : spagethi bolognese gegeten, 170gr, en 60cc exotische drank gedronken. dan heeft mama ons klaargemaakt en zijn we met papa naar de kliniek gegaan.het is zeer warm buiten. we zijn thuisgekomen om 17u20, ik heb een stuk sandwiches gegeten en 100cc fruitthee gedronken en ben om 19u00 naar dromenland gegaan in mijn park. heb geslapen tot21u00.
dan heeft mama mijn pamperke verschoond.
21u45: 220cc opvolmelk+granen en banaan gedronken, dan verder gespeeld in miojn park en naar tv gekeken. om 23u00 heeft mama mij een paar schepjes vanillepudding gegeven, meer wou ik niet, heb nog 160cc kamillethee gedronken in mijn stoeltje. dan verder gespeeld in mijn park.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum