het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ZATERDAG 6 MAART 2010

Ga naar beneden

ZATERDAG 6 MAART 2010 Empty ZATERDAG 6 MAART 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 10:48 am

mama en ik zijn om 8u30 opgestaan, mama heeft mijn pamperke verschoond en mijn flesje klaargemaakt.ik heb om 8u45, 130cc vanille-rijstpap gedronken.mama heeft dan mijn tandvlees ingewreven met gel.dan heb ik gespeeld in mijn stoeltje en wat in mijn aprk.om 10u30 heb ik 20cc fruitthee gedronken en ben om 10u35 naar dromenland gegaan tot 11u10, dan gepeeld in mijn park.11u15 had ik kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond.11u30 lunch : patatjes met wortelen en tomaat en kip.175gr gegeten en 10cc fruitthee gedronken. dan heeft mama mijn tandvlees ingesmeerd met gel en heb nog wat zitten spelen en vertellen in mijn stoeltje. om 13u00 zijn we om boodschappen gegaan. om 13u40 ben ik onderweg naar dromenland gegaan.om 15u30 was ik wakker, ik heb dan wat gespeeld in mijn park.15u45 fruitpap: appel druif kiwi sinaasappel en koek,200gr alles op! en 10cc fruitthee gedronken en mama heeft opnieuw mijn tandvlees inegsmeerd en dan weer gespeeld in mijn park. om 17u30 heb ik kaka gedaan, mama heft mijn pamperke verschoond.dan heb ik verder gespeeld in mijn park. om 18u00 heb ik van mama een koek gekregen, heb die lekker opgesmuld. dan gespeeld in mijn park.en om 19u00 in slaap gevallen in mijn park en heb geslapen tot 20u00. dan heeft mama mijn pamperke verschoond en mij een sneedje brood gegeven. en dan weer wat gespeeld in mijn park.21u00 : 120cc vanille-rijstpap gedronken, dan heeft maam mijn tandvlees ingesmeerd en heb verder gespeeld in mijn park. om 22u00 heeft mama mij een perdolan opgestoken , ik heb wat koorts, dan heb ik nog wat gespeeld in mijn park. om 22u30 heb ik 150cc kamillethee gedronken en ben om 23u05 naar dromenland gegaan in mijn babysit.om 0u00 werd ik alwenend wakker, mama heeft mij mijn tuutje gegeven.en ik ben onmiddellijk terug naar dromenland gegaan.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum