het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DINSDAG 2 MAART 2010

Ga naar beneden

DINSDAG 2 MAART 2010 Empty DINSDAG 2 MAART 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 10:46 am

mama en ik zijn om 7u45 opgetsaan, mama heeft mijn flesje pap klaargemaakt en opgewarmd. dan heeft mama mijn pamperke verschoond en mijn kleertjes aangedaan. om 8u10 heb ik 140cc nutrilon2+vanille -rijst poeder gedronken.dan heb ik wat in mijn stoeltje zitten spelen. om 8u35 heeft mama ons klaargemaakt en we zijn vertrokken naar linda.
ik kom toe rond 10u00 en zit stralend in mijn buggy rechtop.ik kan weer iets bij. ik kruip nu vooruit in plaats van achteruit.da's beter he! linda zet mij in het park en ik kruip direct naar de piano.flink he!
daar zit ik heel de tijd te spelen.
11u00 : luch: patatjes met chinese kool en biefstuk, alles op! watre gedronken uit een beker.dan nog een beetje rondkruipen en spelen.
12u00 naar bed.
aan tafel viel ik bijna in slaap maar in mijn bedje heeft 't lang geduurd eer ik in slaap viel.
13u45 wakker. spelen en babbelen.
15u00 : fruitpap: banaan appel appelsien en koek, alles op.water gedronken, 1 koekje en 1 korstje brood gesnoept.kaka gedaan, mmoie kleren aan en spelen.opeens staan er hier 4 mama's en mijn mama is er ook bij. alleen rune moet nog wat blijven.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum