het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

MAANDAG 1 MAART 2010

Ga naar beneden

MAANDAG 1 MAART 2010 Empty MAANDAG 1 MAART 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 10:45 am

ik ben deze nacht om 2 uur wakker geweest, mama heeft mij thee gemaakt. ik heb 50cc kamillethee gedronken en ben wakker geweest tot 3u30.mama en ik zijn opgestaan om 8u30. ik heb om 8u45 , 130cc nutrilon3+cacaopoeder gedronken. vandaag blijf ik bij mama.dan heb ik wat in mijn stoeltje zitten spelen.rond 9u20 heeft mama ons klaargemaakt en we zijn om 9u30 vertrokken naar de hvw, mama moet haar stempelkaarten binnensteken.daarna zijn we naar de bank geweest en daarna naar dreamland.ik heb onderweg 1 uurtje geslapen.we waren om 12u00 terug thuis.
12u15 : luch: patatjes met prei en rundsvlees, 165 gr gegeten en 50cc fruitthee gedronken.dan wat in mijn stoeltje zitten spelen, babbelen en neuten en dan wat in mijn aprk en heb gespeeld met mijn nieuw speelgoed die ik van mama heb gekregen vandaag.
15u00 : fruitpap: appel-druif-kiwi-sinaasappel en koek, 140gr gegeten en 50cc fruitthee gedronken.dan weer gespeeld in mijn park.ik heb om 15u30 kaka gedaan. mama heeft mijn pamperke verschoond. om 15u45 heb ik 100cc fruitthee gedronken. heb dan verder gespeeld in mijn parm met mijn nieuw speelgoed. ik ben om 16u00 in mijn park in slaap gevallen. heb geslapen tot 17u30 dan heeft mama mijn pamperke verschoond en heb ik wat in mijn wtoeltje zitten spelen en een betterfoodkoek gegeten. dan nog wat in mijn park gespeeld.
20u00 : nutriloin3+5granenpoeder gedronken, 180cc. dan heeft mama mijn antibioticasiroop gegeven en mijn pyama aangedaan , dan heb ik verder zitten spelen in mijn park.
21u30 : heb ik met papa, mama en mijn broer patatejes gegeten met savooi ,100gr en 40cc kamillethee gedronken. dan nog wat in mijn stoeltje gezeten en 40cc kamillethee gedronken en ben om 22u15 naar dromenland gegaan.heb vandaag 200cc fruitthee en 100cc kamillethee gedronken.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum