het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DONDERDAG 25 FEBRUARI

Ga naar beneden

DONDERDAG 25 FEBRUARI  Empty DONDERDAG 25 FEBRUARI

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 10:40 am

ik ben deze nacht alwenend wakker geworden om 2u45. ik had krampjes denkt mama. mama heeft mij wat kamillethee gemaakt, ik heb 150cc gedronken , dan heb ik kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond. om 4u00 zijn we beiden terug gaan slapen, ik viel gelukkig vlug terug in slaap. we zijn om 9u15 opgestaan.mama heeft mijn flesje pap klaargemaakt en opgewarmd. ik heb om 9u40 160cc vanille-rijstpap gedronken.mama heeft mijn antibiotica siroop gegeven.hab dan wat zitten spelen en babbelen in mijn stoeltje. dan heeft mama ons klaargemaakt en we zijn om boodschappen gegaan.onderweg heb ik een half uurtje gelapen, dan thuisgekomen heeft mama mij wat in mijn park gezet, kaka gedaan , mama heeft mijn pamperke veschoond
12u45 : heb ik 165 gr patatjes met wortelen en lamsvlees gegeten. dan heeft mama mijn antibiotica siroop en neusdruppels gegeven. dan wat in mijn stoeltje zitten neuten en ben dan om 13u10 in mijn stoeltje in slaap gevallen. mama heeft mij stilletjes in mijn park gelegd.heb geslapen tot 14u10. dan heb ik verder gespeeld in mijn park.
15u40 : 100gr aardbei yoghurt met banaan gegeten, dan weer gespeeld in mijn park. om 18u00 heb ik 60 gr plattekaas gegeten met banaan, en weer verder gespeeld in mijn park.
19u00 70cc fruitthee gedronken en ben naar dromenland gegaan voor 1 uurtje. dan verder gespeeld in mijn park. om 20u00 heeft mama mijn pyama aangedaan. om 20u20 heeft mama mijn flesje pap klaargemaakt en om 20u15 heb ik 60cc nutrilon2+5 granen poeder gedronken en wat gespeeld in mijn park. om 21u30 heb ik kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond en thee voor mij gemaakt, ik heb 80cc kamillethee gedronken en ben om 23u20 naar dromenland gegaan.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum